Down for whatever

Hey folks, jag kan väl börja med att berätta att filmen som vi såg på bio i fredags var grym. Persbrandt levererade som vanligt. Rekommenderas starkt! En riktig mysfredag.
I lördags var det som sagt bortamatch i Karlstad som gällde. Jag fick spela hela matchen, till och från. Känner att jag börjar hitta min centerplats mer och mer. Tyvärr förlorade vi med 5-4 och mer än så har jag inte att säga. Det var bara att börja tagga om på nytt för utgång med mina bästa tjejer! Slut på kontot var det som gällde såklart. Jag var aptaggad och hade så sjukt kul hela kvällen igenom! Bästa på länge! Nu blir det lugnt i flera veckor framöver eftersom att vi bara har matcher på söndagar. Men jävlar vad vi kör sen!
Söndagen bestod av ett slappt jobbpass. Älskar att jobba förmiddagarna! Sen åkte jag och mamma upp till IKEA för att inhandla lite köksvaror till nya lägenheten. Det fick mig att längta tills det är dags för mig att flytta hemifrån. Åhh, vad det är många år kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide