Myser i min onepiece

Tredje dagen jag är hemma från praktiken. Idag börjar jag med medicinen så förhoppningsvis är jag tillbaka på måndag igen. I veckan beställde jag hem min blivande studentklänning! Jag är så himla glad :) Snacka om att jag vart paff när den både fanns till försäljning och att storleken fanns inne. En på tusen typ. Åh, jag vill bara ha den hängandes i min garderob nu! Om jag inte minns fel så kommer mössan i mars också.

Idag och i helgen ska jag ta det så lugnt som jag bara kan. Just nu håller jag på att ladda ner Landet för länge sedan. Det är nostalgi på hög nivå det! Ikväll blir det bara fredagsmys med älskling. Kanske äta något gott. Chill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide