Well, now you´re just somebody that I used to know...

Dagen har varit okej. Jag har i alla fall börjat komma in i rutinerna igen, vilket känns rätt skönt. Att gå upp toktidigt på morgonen känns inte alls som en plåga längre. Det kallas att bita i det sura äpplet. Att det tar sammanlagt 3 timmar att ta sig till och från min praktik känns inte heller lika frustrerande längre. Jag har slutat gnälla och insett att det är så här det är i livet. Välkommen till verkligheten Therese.

Jag kom nyss hem från min innebandyträning som gick kanon! Jag fick spela back. Det var länge sen jag hade sådan här skön känsla efter en träning. Jag ville liksom aldrig att det skulle vara slut. Nu är det bara att hoppas på det bästa inför helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide