EN HÄRLIG SOMMARKVÄLL PÅ SOLIDEN

 Nu var det ett tag sen jag bloggade. Känns som att det blir allt mer sällan nuförtiden. Ska försöka bli bättre! I tisdags åkte jag och Sanna iväg till Allsång på Skansen. Satte oss i gräset och hade lite picknick först innan vi fortsatte fördriva tiden med att kolla på djuren och babbla ikapp :) I tisdags gästade Erik Hassle, Dead by April, Molly Sandén och Basshunter. Bäst var Hassle såklart, min kung. Hoppas på att få gå på en utav hans konserter inom en snar framtid. Det vore guld. Det var en himmelsk kväll och vi hade så himla tur med vädret dessutom. Allt var perfekt. Grymt sällskap. <3 
Onsdag, torsdag och fredag låg jag sjuk. Ont i halsen och så där konstigt varm i kroppen som man oftast blir. Hängig. Det sved i plånboken att jag inte kunde jobba dessa dagar kan jag tala om. Fan. Försöker tänka att det inte är hela världen, men för mig så är det så viktiga pengar. Gud vad jag längtar tills jag får ett heltidsjobb! OM jag nu får det vill säga, men jag hoppas verkligen. Jag slänger upp tre bilder från i tisdags. Får fortsätta berätta om helgen imorgon för nu väntar sängen (och min älskling) och minst åtta timmars sömn. Puss och god natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide