DU KANSKE BORDE KOLLA PÅ DIG SJÄLV FÖRST INNAN DU ÖPPNAR MUNNEN

- Just saying...
Idag har jag varit på stan en snabbis med Alexandra. Jag fixade armbandet på min klocka som jag fick i studentpresent och sen blev det ju lite shopping också. Himlen klarnade upp så vi passade även på att njuta av det fina vädret :)
Det är nämligen så att imorgon & söndag är mina två sista lediga dagar, sen har jag en hel veckas jobb framför mig. Puh. Men sen har jag två veckors ledigt och då ska jag bannemej passa på att resa iväg härifrån! V.30 ska jag och Rebecca till Dalarna och bara mysa och ha det härligt. V.31 åker eventuellt jag och tjejerna ner till underbara Göteborg för sol, bad & party. Åhh, vad jag längtar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide