ERT SKRATT ÄR MIN LYCKA

I lördags hade jag och tjejerna planerat en heldag tillsammans. Det var så himla härligt att ha verkligen alla samlade igen. Sist jag träffade de var ju när jag tog studenten - för länge sedan. Vi började med lunch hos Celina innan vi tog snabbtåget till huvudstaden. Väl där satte vi oss på T.G.I. Friday's för middag och drinkar. Drack en så himla god glassdrink (se bild). Några timmar senare började vi röra oss mot Långholmsparken där Anna Ternheim följt av världens bästa Melissa Horn hade konsert. Hon är ju helt fantastisk den där tjejen. Hennes röst är ju bara magisk. Så himla fint alltihop. Hela dagen och kvällen var bara grym! Så mycket glädje. Jag är så himla glad över att jag har så fantastiska människor i mitt liv. Så mycket som jag skrattade då har jag inte gjort på länge. Delad glädje är dubbel glädje som man brukar säga och det stämmer verkligen. Tack för att ni gör mitt liv så underbart. <3

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide