Min fina Mirabelle

En ny kategori - hästliv. Jag var och provred ett 10-årigt sto i måndags ca en timme härifrån. Det vart ju lite spontant. Men så himla fin häst och väldigt trevliga ägare! Åh, jag är helt förälskad i Mirre, som hon kallas för. Det blev lite snabba puckar men jag kunde faktiskt inte vara gladare över allt det här! Det känns helt ofattbart men helt fantastiskt! Mitt nya liv börjar Nu. Jag var nyss nere i stallet och skrev kontrakt för stallplats och imorgon kommer "min" nya häst!!! Bjuder på ett litet klipp från provridningen.



Jag bara längtar efter att få sätta igång. Jag känner att jag har en del att ta igen efter mitt uppehåll på två år. Men jag är så sjukt taggad på att få börja trimma henne och utvecklas tillsammans. Jag vill ju ut på tävlingsbanan också! Så här ser "vi" ut nu, om ett halvår ska jag filma igen för att jämföra och förhoppningsvis se skillnad! Hästsugen är större är någonsin kan jag tala om...

Kommentarer
Postat av: ♥ MALIN

Sv; Ja idag har det varit toppen. Lite mycket moln, men varmt som F*n :P haha. Ja jag och niklas funderar på att dra mellan jul och nyår. när de är uppehåll mellan innebandy och hockey ;P Ja, jo jag tränar ju men det är inte tillräckligt ofta. Borde träna ännu mer. Om man ska bli bäst iår! haha.. Du kör inge innebandy eller? :( Examen.. tar man bara en gång ;) haha, så ja den ska jag ta. Känns galet! Blir vuxen påritkigt! :P haha.

Åh, men vad skojj :) hoppas de kommer gå bra med hästen, och att du får ett jobb :D Kram

2012-07-25 @ 20:27:38
URL: http://mhellsen.blogg.se
Postat av: Malin

Jag saknar dig <3

2012-07-26 @ 19:22:07
URL: http://malinandreasen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide