LET ME BE YOUR SUPERNOVA

Ikväll har jag suttit och knåpat ihop en ny header till min blogg. Och ätit Ben & Jerrys. Jag kan dock inte bestämma mig för om jag gillar headern eller inte. Förut tyckte jag att headern gjorde halva bloggens utseende men jag är faktiskt inte så mycket för det längre. Gillar när det är enkelt och stilrent. Så det lutar väl åt att jag tar bort den... Men vi får se. Ska sova på saken :)
 
Imorgon är det min sista lediga dag, sen jobbar jag som sagt lör-lör. Så imorgon ska jag "passa på" att städa mitt rum & rensa bland alla mina kläder. Jag har två proppfulla garderober och ändå känner jag väldigt ofta att jag inte har någonting att ta på mig? Kanske för att jag inte ens använder hälften av det jag har. Sen är det väl en typisk tjejgrej det där också. Nej, nu ska det allt bli ändring på det här! Jag ska inte köpa tröjan/byxorna/skorna om jag inte kan tänka mig minst tre olika outfits till det. Snodde det från Kenza. Men jag tyckte att det var ett väldigt bra knep för att inte köpa på sig "engångsplagg" som sen bara ligger och tar plats. Sov gott ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide