NY VECKA OCH NYA TAG

Idag startade jag dagen med en stadig frukost nere på Café Tratten tillsammans med pappa & Tim. Båda två åker iväg så vi passade på att ses alla tre när vi väl kunde. Mys. Sen åkte jag iväg och jobbade 11.30-16.30 vilket var ganska lugnt. Jag undrar om det är jag som kommer ihåg fel sen förra sommaren? För jag minns det som att det var kaos typ VARJE dag när jag sommarjobbade på cafét. Nu är det inte alls så tycker jag. Eller så är det väl bara så enkelt att det inte är lika mycket folk? Skönt är det i alla fall :)
Efter jobbet åkte jag och mamma ner på stan en snabbis innan vi grillade. Väldigt gott. Jag har börjat skriva matdagbok också. Inte för att jag äter för mycket utan mer för min egen skull. Eftersom att jag har haft yrsel den senaste veckan och kan då jämföra vilka dagar som det är kraftigare/oftare beroende på hur mycket jag har ätit och druckit varje dag. Jag har också börjat fundera på det här med mina otroligt oregelbundna mattider. Exempel: Igår åt jag frukost vid elva och middag vid sex-tiden. Idag åt jag frukost vid halv tio och middag halv nio på kvällen. Jag har liksom ingen struktur överhuvudtaget så det är ju kanske inte så konstigt att min mage mår som den gör heller. Måste börja tänka på min sömn också som är helt katastrofalt dålig. Nu ska det bli ändring på detta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide