THE SKY IS NOT THE LIMIT

Den här veckan har gått i raketfart och jag har haft full upp i princip varje dag eftersom att jag har jobbat. Men jag mår bara bra av att ha fullt upp! Jag älskar att inte behöva stanna upp och känna efter. Mina tankar är liksom på annat håll. Fast samtidigt känner jag ju att det ska bli skönt med "semester" i två veckor nu. Dessa veckor ska bli de bästa på hela sommaren har jag bestämt mig för :)
 
Tisdag: Jobb 11.30-16.30 och sedan vart det Allsångsmys hos Emmelie med Helena & Lisa. Mitt i allt kom vi på idén att vi skulle ha "halv åtta hos mig" med alla tjejer! Hur kul som helst. Onsdag: Jobb 9.00-14.30 och efter det hämtade jag upp Sofie för att ta en fika på stan. Vi ses verkligen alltför sällan! Tiden går så fort och vi har alltid lika mycket att prata om. Torsdag: Jobb 9.00-14.30 och min eftermiddag/kväll spenderades med Linnea. Vi åt god middag och efterätt medan vi fortsatte smida planer inför vår återträff. Jag ängtar så himla mycket. Känns som att det här kan bli något rikigt bra. Fredag:Jobb 11.30-16.30 och sedan åkte jag & Alexandra ner till vattnet för att ha lite picknick. Den varade inte sådär värst länge då det började både åska och blixtra. Usch. Under kvällen mötte jag upp Emmelie, Sarah & Matilda för några drinkar på Barolo. Mer än så blev det inte för mig pga jobb.
Lördag: Jobb 9.00-14.30 och resten av eftermiddag/kvällen var jag taxi. Skjutsade min faster ut till Hölö. Åt middag med Sanna & Sarah innan jag skjutsade de till Tumba. Fortsatte ut till Nykvarn till Emmelie, Sarah & Matilda där de satt och förade. Ändå en bra lördag, även fast jag själv vart skapligt sugen på att gå ut. Bara för att jag inte kunde. Söndag: Idag åkte Tim med flyttlasten ner till Växjö så vi sa hejdå. Sen passade jag & mamma på att åka ut till Torpa och sola. Det är ju inte ofta vi får så här fint väder längre. Ikväll var det tänkt att vi skulle gå på bio, men vi ändrade i sista stund så det vart en kvällspromenad istället :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide