NÄR VÄRLDEN SÄGER, GE UPP. VISKAR HOPPET, FÖRSÖK EN GÅNG TILL.

Det är mycket som händer runt omkring mig just nu. Både positivt och negativt. Försöker fokusera på det positiva, men ibland går det helt enkelt inte att trycka undan det... Jag vet i alla fall vad jag vill nu. Och framför allt vad jag inte vill. Bara känslan av att jag har börjat vilja och längta efter saker igen ger mig hopp och gör mig glad. Jag saknar stallivet så himla mycket. Jag trivs så bra där nere och det får mig på andra tankar. Jag älskar när jag kommer på mig själv med att jag inte tänker på jobbiga saker. Det här är det enda jag känner för just nu. Det kan vara min medicin för att komma på banan igen. Hoppas, hoppas, hoppas...
 
Idag har jag bara fixat här hemma. Tvättat kläder, vikt och packat ihop för idag åker jag & pappa upp till Dalarna för att fira årets midsommar. Farmor & farfar är redan där. Vi har en sommarstuga mitt ute i ingenting, men ändå nära "centrum". Bara massa skog och en sjö precis intill. Jag älskar att komma upp dit, det får en att koppla av på ett helt annat sätt. Vi hörs på söndag igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide