TO LIVE DOES'NT MEAN YOU'RE ALIVE


Lite bilder från veckan som varit

Dagarna rullar på och jag hänger i vanlig ordning inte med att uppdatera.
I fredags jobbade jag 12.00-17.00 och sen blev det en spontankväll med en efterlängtad tös. Jag & Sofie åkte ner på stan för att äta. Jag vet inte hur länge vi satt på bryggan och pratade om allt möjigt. Hur mysigt som helst. Sen åkte vi vidare hem till mig och såg på Sverige-England. Men tyvärr så förlorade de ju. Jag hade i alla fall en jättehärlig kväll ♥ Precis vad jag behövde.

I lördags hade jag tandläkartid kl 9.00 på morgonen. Vilket gick bra. Inga hål eller något. Sen jobbade jag 11.30-16.30 och kvällen spenderades hemma hos mamma framför SUMMERBURST. Blev ju helt överlycklig när jag såg att det sändes på tv! Fick ju rysningar hemma i soffan bara av att se David Guetta och hela stämningen där. Jag har ångrat mig så himla mycket över att jag inte köpte biljett tillsammans med tjejerna. De verkar ha haft det så jäkla bra!!!! Tur att det fortsätter nästa sommar... ;)

I söndags jobbade jag 9.30-14.30 men eftersom att det spöregnade i princip hela dagen så var det inte en kotte till kund. Ganska förståeligt ändå. På kvällen träffades jag & Linnea. Vi åt på Tacobar och satt ute tills solen gick ner. Våra munnar gick i ett, som alltid när vi inte har setts på ett tag. Vi har alltid så mycket att ta igen med varandra! Sen började vi ju också smida lite planer inför återträffen i sommar. Den här gången ska det bli av och jag tror att det kan bli riktigt lyckat :) Lääängtar så himla mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide