MIDSOMMARAFTON

Jag har haft det hur skönt som helst. Skulle velat stanna några dagar till. Allt är så lugnt & tryggt där uppe! Men det kanske blir en tur till med Rebecca lite senare i sommar. På fredagen åkte vi till Dössberget och kollade på när de reste stången, fikade, spelade på hjul och gick i bodarna. Sen åkte vi hem och grillade på kvällen och körde rutersju där jag lyckades vinna på ynka 22p. Rekord :)
På lördagen åkte jag & farmor till Sågmyra för att shoppa lite. Det har ju ett outlet där med Lager 157, Scorett och Bubbleroom. Det blev en stickad tröja, ett linne och ett par gladiatorsandaler för min del :) På kvällen blev det återigen grillat och kortspel. Det har nästan blivit till en tradition när vi är där uppe. Så mysigt.
Innan vi skulle åka hem på söndagen åkte vi ut med båten. Det var en bäver som hade satt sina spår vid vår sommarstuga. Så vi begav oss ut för att leta efter boet. Vi var lite osäkra på hur det skulle se ut men när vi väl såg det (bilden längst ner till höger) var vi inte så tveksamma längre. Haha, helt otroligt. Längtar tills jag får komma upp till stugan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide