SJUNGOM STUDENTENS LYCKLIGA DAG



Bild 1: Igelstavikens utspring/Jennifer & jag Bild 2: Igelstavikens utspring/Matilda, Ahlan & jag
Bild 3: Igelstavikens utrspring: Sarah, Lisa & jag Bild 4: På väg in till slutskivan/Jennifer & Sarah
Bild 5: Studentmottagning/Sofie Bild 6: Studentmottagning/Sanna


Lite bilder från gårdagens studentdag! Alla bilder är inte mina, jag har tagit någon/några från Sarah & Jennifer.
Jag hade i alla fall en jättehärlig dag :) Man kan väl säga att jag fick lite försmak inför min egen student på fredag.
Hoppas i alla fall att alla mina vänner är supernöjda med sin studentdag! ♥


Kommentarer
Postat av: ♥ MALIN

Vilka härliga bilder :)



Föresten, prata du något om flaket? Hur blir de? åker ni in till sthlm? :P

2012-06-06 @ 16:41:15
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide