MIN UNDERBARA STUDENT











Tack till... min fina klass som gjorde flaket helt grymt, mina helt fantastiska vänner som kom till mitt utspring & min mottagning för att fira mig, min underbara familj, pojkvän & släkt som jag aldrig skulle klara mig utan. Alla fina studentpresenter, ert engagemang och er otroliga omtänksamhet. Jag kommer aldrig kunna tacka er nog ♥ Jag kan inte beskriva med ord hur glad jag är över att jag har så fantastiska människor i mitt liv! Ni är det viktigaste jag har. Ni är allt. Jag älskar er över allt annat på jorden!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka grymt härliga bilder! Ser ut som du fick en grymt bra student :)

2012-06-10 @ 21:28:40
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide