DO WHAT YOU LOVE AND YOU WILL NEVER WORK A DAY IN YOUR LIFE

God morgon fina vänner. Status för idag: Mår helt okej. På en skala 1-10 skulle jag säga 5. Tur att solen skiner ute så att jag kan hämta ny energi på de sättet :) Jag sover alldeles för lite med tanke på hur mycket min kropp får anstränga sig varje dag. Idag ska jag i alla fall jobba 11.30-16.30 men innan det ska jag åka förbi posten och hämta ut mitt körkort. Det ska bli så skönt att slippa tänka på att man måste ha med den där jobbiga körkortslappen!!!! Har glömt den minst tre gånger nu under veckan.

Det känns riktigt läskigt att ha gått ut skolan nu. Jag försöka komma på vad jag vill göra i livet. Jag vet att jag vill jobba i höst och något/några år framöver. Jag kan nästan ta vilket jobb som helst för jag tänker inte gå arbetslös & utan pengar. Jag vet också att jag skulle vilja gå en konditorutbildning för att se om det verkligen är något för mig och även en fotoutbildning. Jag skulle även vilja ta mig vidare i den grafiska världen. Mitt absoluta drömjobb skulle nog vara att få jobba som formgivare på en tidning. Men där tror jag att man ska ha tur att komma in också eftersom att konkurrensen är hård. Vi får helt enkelt se, just nu tänker jag i alla fall leta efter ett jobb till hösten och framåt. Ni får gärna tipsa mig om ni har kontakter/vet någonstans där de söker folk :)


Lite fler studentbilder hihi


Kommentarer
Postat av: sandra

Astra söker folk hela tiden, den borde din mamma veta juuuu :)

2012-06-13 @ 10:10:54
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide