VI HAR ALLA VÅRA BRA & DÅLIG DAGAR

Idag är en sådan dag då jag önskar att jag hade en hund eller häst. Någon som alltid finns där och som väntar på en. Jag känner mig lite nedsänkt idag. Saker och ting blir inte som man tänkt sig och man går och oroar sig lite. Ändå vet jag att det kommer bli bra i slutändan :) Jag känner bara för att ligga och dega i soffan idag, men mitt huvud säger annat! Jag måste ner på stan en snabbis med älskling då jag inte hittade allt igår när jag var i Kista Galleria med mamma. Men jag hittade lite saker till mig själv istället :) Bl.a. två par skor som jag tänkte visa lite senare. Dags att sätta fart nu om jag ska hinna! BB börjar ju kl 18.00 idag.


EDIT - Hehe ja, jag kollade fel. Big Brother börjar som vanligt kl 21.00 på söndagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide