Juni 5, 2012

Igår hade vi studentmiddag i skolan. Vi blev bjudna på trerätters och skolans kung & drottning blev korade. Det var väl typ det sista för mig i gymnasiet. Nu har vi ingenting på hela veckan vilket bara känns som en evig väntan på att det ska bli fredag. Åh! Jag är så himla, himla, himla avis på alla som tar studenten idag! Vart man än går in så kommer det upp studentbilder.

Jag kommer ändå att ha fullt upp idag. Först ska jag & Alex ta en sväng förbi skolan och sen vidare till Skärholmen där jag ska bli sminkad. Mitt smink är i princip slut så var tvungen att ta min "sminkkurs" nu så att jag kan få nytt. Iofs så passade det ganska bra ändå :) Sen ska jag & Sarah ner till Igelstavikens utspring och gratta alla vänner! Efter det ska jag ner på stan och fixa biljetter till oss som ska ut på Vackstanäs slutskiva på fredag. Förhoppningsvis kan jag ta det lite lugnt ett tag här. För i eftermiddag ska jag hinna med tre mottagningar hade jag tänkt: Sofie, Sanna & till sist Jennifer. Därefter blir det utgång på The strip! :)


Jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide