DET ÄR NÄRA NU...

Sååååå himla trött idag. Igår jobbade jag på Torekällberget 11.30-17.30 och det var KAOS. Eftersom att det var nationaldagen så var det firande där uppe och det var proppfullt hos oss hela dagen. Hann varken äta eller dricka. Vi var en "man" kort också vilket inte gjorde det direkt bättre. Det var disk nästan överallt! Jag fick dessutom stå i kassan non-stop från att jag började till klockan vart typ två. Helt sjukt var det! Jag minns inte att det var så här stressigt under sommaren ens, och då är ändå vår högsäsong. Nu jobbar jag inte förrän på måndag nästa gång. Det ska bli så jäääkla skönt att vara helt ledig i helgen, länge sen jag var det.
Hämtade upp Rasmus på vägen hem och passade även på att handla mat på Thai Take Away. Det kändes som att jag var lite värd det efter dagen :) Sen blev det bara mys i soffan framför "En gång i Phuket".

Idag är jag helt ledig. Men jag har lite saker inbokade och saker som jag måste fixa inför studenten imorgon. IMORGON. Förstår ni? Är så himla nervös inför hela dagen!!!! Det känns som att jag har en miljon saker att göra när det enda jag egentligen behöver tänka på är mig själv. Raka benen, måla naglarna, färga håret, prova min studentoutfit osv... Jag längtar ihjäl mig! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide