HEY I HEARD YOU WERE A WILD ONE


Detta fina "skal" införskaffade jag mig nu i veckan. Från Kjell & Company för 79 kr. Perfekt för en snålis som mig som inte vill lägga ut hundralappar för ett ynka mobilskal. Jag älskar det!

Vaknade upp hos min loverboy imorse. ♥ Tack för att du har gjort mig besatt av The Sims... Fick skjuts in till Södertälje och sen hämtade mamma upp mig och vi åkte till Farsta Centrum för shopping. Klart jag fick med mig saker hem! Slänger upp ett inlägg med bilder imorgon. Som ni kanske märkt så har jag gjort bloggen bredare - och det just för att mina bilder ska få ordentligt med plats!

Ikväll har jag inga planer alls som det ser ut nu. Tråkigt men även skönt. Får se om jag åker ut till Nykvarn eller inte. Imorgon är det i alla fall match som gäller! En sjukt viktig match och derby dessutom. Hoppas på det bästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide