INNEBANDYFESTEN NÄSTA

Jag tog ledigt från skolan idag eftersom att vi åker till Innebandyfesten, Varberg idag. Jag har kört tvättar, packat och nu är jag faktiskt äntligen klar! Jag har även hunnit med att lunchat med pappsen på Café Milano också. Mums! Tanken var ju att jag skulle klippa mig en snabbis, men det glömde jag helt bort. Fick med mig en militärgrön vårjacka hem från Bikbok :) Nöjd tjej!
Jag kan även passa på att berätta om annonsen med mina stulna bilder. Jag mailade först personen och bad henne ta bort mina bilder. Fick såklart inget svar. Några timmar senare ringde jag till Traderas kundservice och förklarade mitt problem. Det enda jag behövde göra var att maila originalbilderna och objektnumret till de. Sagt och gjort! Nu är annonsen borttagen och inga pengar får hon (annonsören) heller. Mohahahha, känner lite så faktiskt :) Riktigt nöjd med Traderas bemötande!

Nu kommer inte Ahlan och hämtar mig förrän kl 15, så frågan är vad man ska göra nu? Det känns bara som en lång & jobbig väntan. Jag vill vara på språng nu. Det kanske är för att jag är så S J U K T nervös!!!! Haha, det bara kryper i kroppen på mig just nu, men det ska samtidigt bli så himla kul :) Dessutom är det här kanske det sista vi gör tillsammans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide