Ingen kan ta ifrån oss det vi gjort

Som ni märker har mitt bloggsug varit i botten. Känner liksom inte att det finns så mycket att berätta om. Livet flyter på hur som helst. Idag har jag en riktig fixardag i alla fall. Jag har plockat i ordning, dammsugat, pluggat körkortsteori, tvätt blir det nog hela dagen och nu sitter jag och ska skicka in tidsrapporten till jobbet. Ikväll är det träning som gäller.

I helgen har jag jobbat, myst med tjejerna och rasmus, spelat och vunnit en viktig match. De kommande helgerna speglar nog av ganska bra. Annars händer det nog inte så mycket i mars, förutom innebandyfesten. Jag är så sjukt laddad!!!


SM 2011 - Världens bästa innebandyresa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide