Världen ligger framför våra fötter och tillsammans kan vi göra vad som helst med den.



God morgon! Jag vaknade upp och mådde lite bättre idag.
För att summera gårdagen så vann vi derbymatchen igår med 4-1. Men det räckte inte för oss ändå, eftersom att vi behövde hjälp av TT som nu förlorade. Snöpligt slut och det känns inte alls bra att åka ur ettan, för andra gången dessutom. Så nu får vi se vad som händer tills nästa säsong, just nu känns allting väldigt oklart. Jag vill egentligen inte ens tänka på det. Jobbigt.
Men vi får heller inte glömma att vi har ett SM-slutspel kvar att spela. Vilket ska bli riktigt kul och jag tror att våra chanser är lika stora som de andra lagens. Vi möter Huddinge IK i semin.

Annars idag då så är jag helt ledig. Kvällens fysträning är också inställd. Så efter att jag dragit i mig en rejäl frukost tänkte jag dra ut och springa lite själv istället. Något som jag skulle vilja hålla fram till sommaren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide