When its's black. Take a little time to hold yourself. Take a little time to feel around. Before it's gone.



Min helg har varit toppen, i vanlig ordning :) Jag älskar mina fantastiska helger! I fredags (bild: Sarah & jag) vankades det som sagt utgång med mina tjejer. Efterlängtat är ett bra ordval för den kvällen. Vill bara göra det om och om igen.
I lördags följde jag med Jessica ner på stan i några timmar. Vi gick mest bara runt och skrotade i butikerna och så lunchade vi även på Nancy's Lounge. Mys! Sedan åkte vi vidare för att fira farfar som fyllt år ♥ Åh, vad jag trivs bra där! Jag hoppas att de aldrig någonsin kommer flytta därifrån. Efter fika i mängder så kom Sanna till mig. Ostbågar och Dirty Dancing 1 & 2. Standard. Vi hade ju inte setts på ett tag heller så våra munnar gick i ett kan man säga :) Min saknade vän!
Söndagen bestod av jobb 12-17.00. På jobbet hade vi våffelbuffé så det var näst intill kaos. I alla fall i slutet av dagen för då var vi bara två stycken som jobbade. För att inte tala om hur mycket disk som fanns! Tur att jag skulle jobba dagen efter så att jag kunde lämna lite till då. Annars hade jag nog varit kvar där till kvällstid. Väl hemma så var jag så himla sugen på grillat, sagt och gjort. Det blev ugnsrostad potatis och grillad kyckling med tzatsiki till mig, pappa och älskling. Årets första grillning, check!
Igår jobbade jag hela dagen helt själv. Cashflow 10.30-16.30. På kvällen vart det träning med Södermanlands distriktslag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide