We will walk this road together


Just idag är jag stark, just idag mår jag bra. Härliga fredag! Äntligen är helgen här! Har nyss suttit ute i solen och ätit goglass med Nettan, Alex, Isabelle och Malin. Jag njuter som fan av vädret. Samtidigt vill jag bara att det ska bli kväll så jag får träffa mina tjejer igen som jag saknat så den här veckan ♥ En grym kväll väntar.

Igår tänkte jag börja på mitt nyttiga liv igen men det gick ju som det brukar. Haha, tyvärr. Efter innebandyträningen blev jag då upphämtad av pappa & Tim och då åkte vi och käkade på Mimmo's. Pizza blev det ju då såklart. Gott! Men bättre blev det inte heller för efter det åkte jag och pappa vidare till farmor & farfar och där det blev fika. Haha, mysigt var det i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide