MAJ 9, 2012

30 dagar kvar till studenten, 15 dagar kvar till slutbetyget sätts och 6 dagar kvar till Turkiet. Det känns som att maj har mycket att erbjuda. Jag har fyra olika inlämningar i fyra olika ämnen + ett prov att göra innan den 24 maj. Det känns tight. Dessutom har jag ju mitt körkort att tänka på också. Gud vad skönt när allt det här är över. Juni är en månad att längta till.

Så idag består dagen av att plugga, plugga och återigen plugga. Allt. Vi är ju lediga från skolan idag så vi får se vad mer som dyker upp under dagen. Ikväll är det i alla fall fotbollsmatch med mitt kära korpenlag. Bästa Måndagsklubben! Äntligen ska vi få möta tjejer också som dessutom är i vår ålder :) 19.40 på Genetafältet (grusplanerna) om någon vill titta. Idag är det vinst som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide