NI FÖRGYLLER MINA DAGAR


Känner att jag har en del att ta igen nu när jag inte har bloggat så flitigt. Jag har mina stunder. 
I lördags hoppas jag in som extra och jobbade 11.30-14. Senare mot kvällen begav jag mig hem på förkrök (jag körde på nyktert) till min vän Nettan som skulle firas. Sedan fortsatte vi ner till The Strip! Jag hoppas att din kväll vart riktigt lyckad för det är du värd. I söndags provgymade jag med Sanna på Actic gym. Väldigt fräscht och lyxigt, man får ju tillgång till precis allt där. Så vi får se hur det blir med det. Det skulle vara perfekt för mig. Det var ju bra mycket roligare att träna på ett riktigt gym och med någon än hemma och själv. Men tänk att det ska kosta så mycket pengar att få en stark och snygg kropp...
Sedan begav jag mig ner på stan för att möta upp mina fina vänner! Lisa har ju kommit hem från Sälen nu :) De hade lunchat på Nancy's innan så vi fortsatte vidare och satte oss på Tratten och myste i eftermiddagssolen. Riktigt varmt & härligt ♥ På kvällen grillade jag, pappa och Rasmus. Det blev fläskfilé, ugnsgratinerade rotfrukter, majskolvar och tzatziki. Godaste maten!
Så var det ju valborg också. Jag började dagen med att jobba 11.30-17. Det var så jääkla mycket folk! Inte så konstig med tanke på vilket sjukt fint väder det var. Och ändå så var detta ingening jämfört med vad det brukar vara när det är högsäsong. Hur ska jag klara av sommaren? Stress är det sista jag behöver just nu. Dessutom så blir jag så galet irriterad på folk som försöker sätta sig på en också. Hur orkar man ha sån attityd? Det är ju "tyvärr" ingenting man kommer särskilt långt på... Valborgskvällen var som planerat väldigt lugn och skön. Grillfest hos Sarah & Annelie med gänget. Precis vad jag behövde :) Ett perfekt avslut på april!


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv, härligt att höra att de går åt rätt håll! :)

Det förstår jag, och det ska du vara! sånna är snygga på personen som passar i de :)



Jasså :D Vad roligt att höra, du är mer än välkommen :D

2012-05-02 @ 18:28:01
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide