SKIN SKIN SOM DEN SOL DU ÄR, LÅT HELA VÄRLDEN SE DITT VACKRA LEENDE


Dagen idag: Pluggat körkortsteori som har gått helt åt helvete. Känner mig så besviken! Alla faser är avklarade men ändå ska jag hålla på och krångla på repetitionsproverna. Men det verkar vara rätt vanligt då min körskolelärare varnade mig för det.
Lunchat med mamma på stan. Vi satte oss vid maren och myste i solen. Så himla härligt! Åt även min första mjukglass för året, alltid lika gott. Det gäller att passa på nu när det är så himla fint väder. Det sägs att det ska bli typ +2 och regn till helgen...
Fått sällskap av Nettan här i solen på min baksida. Dock inte så länge då hon skulle iväg och jobba. Vilken krigare!


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv, vad roligt att du känner så :D jag tycker de ska bli as kul. Den som kommer bli kapten tillsammans med tränarna kommer få jobba stenhårt med sammanhållningen. Få de inte blir uppdelningar, rocketstjejer och telgetjejer. :P nej de ska bli spännande.



Tack :) jo jag känner henne som gör på mig och syrran :D hehe.

2012-05-02 @ 18:49:45
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide