TÄNK VAD ENKELT LIVET VAR FÖRR


15 år sedan. Jag, Tim & Becca hemma hos farmor & farfar. ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Ja det är galet.. 33 pers! Men förstår peter också, när D2 inte har någon tränare ännu. Så förstår jag att han tränar oss alla ihop. trotts att vi blir galet många. Det har inte gått ut med trupperna, men förhoppningsvis gör dem väl de snart. JAHA, åh vad synd. :/ Då slapp du säkert inkilningen om inte D1 och D2 gör de ihop ;) höhö.. jo nu mår jag bra, var jobbigt ett tag där. Men allt är löst och nu mår jag bättre. Relationer är väldigt tuffa. hehe. Hoppas allt är bra med dig? :)

2012-05-07 @ 15:50:53
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide