TELGE SIBK NÄSTA SÄSONG



Då var äntligen beslutet taget. Det här har iofs legat ute ett tag men, tänkte för er som inte vet :) Det blev alltså bara en säsong i moderklubben Södertälje Rockets. För att vara ärlig vet jag inte om jag är glad eller ledsen för det. Hela säsongen har varit som en berg och dalbana för mig. Mycket bänk blev det också och jag skulle ljuga om jag sa att det inte har tärt på mig psykiskt. Det har också varit en smula orättvisa i laget, och det vet jag att jag inte är ensam om att tycka. Det här tror jag faktiskt också var en bidragande anledningen till varför vi inte klarade att hålla oss kvar i ettan. Man tror inte att sådana saker ska spela någon roll, men allt har en betydelse. Dock har vi haft väldigt kul tillsammans! Helgen då vi kammade hem ett SM-silver är såklart favoritminnet :)

Men nu är det alltså Telge SIBK som gäller, vilket ska bli väldigt kul! Än är D1- och D2-trupperna inte klara men jag har valt redan nu att köra med det satsande D2-laget. Jag tror att det här är det bästa för mig just nu och det jag kommer klara av. Vi får helt enkelt se hur det utvecklar sig. Kul är det i alla fall att fler och fler börjar bli klara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide