THE MORE YOU FEAR SOMETHING THE MORE POWER YOU GIVE IT


Idag har jag haft friluftsdag i skolan då vi gick till Lida. Fast det enda vi gjorde var att ligga och sola & gå tipspromenad. Inte så vidare jobbigt med andra ord. Men ett VG till mig i Idrott & hälsa i alla fall vilket är heeelt okej :) Väl hemma slängde jag mig i soffan och kollade på den första Twilightfilmen. Så himla bra! Helt klart en av mina favoritfilmer, är och kommer alltid att vara. Därefter hämtade mamma upp mig för att åka till IKEA och köpa lite smått & gott. Det blev bl.a. fyra superfina skålar, fotoramar och ett nytt påslakan som jag är jättenöjd med. Jag ska visa er mitt nya rum här hos mamma sen när det är helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide