GÖR DITT LIV TILL DEN BÄSTA SAGAN SOM DU NÅGONSIN DRÖMT OM

Min helg har varit väldigt bra :) I fredags hade vi avslutning med Södertälje Rockets på Skogshöjds SPA. Vi hade bubbel i tre timmar och sen åt vi även middag där. Senare gick nästan alla ner till O'learys för att se på Sverigematchen. En bra kväll!
I lördags jobbade jag 9.30-14.30 vilket gick som en dans. Lite senare mot kvällen åkte jag & Malin ut till Nykvarn för att träffa tjejerna för en riktigt myskväll. Jag älskar att ni alltid får mig att skratta, vad för humör jag än är på ♥
I söndags kom mamma, Tim och Josefine hit för att äta lunch och fika innan Tim skulle åka tillbaka ner till Växjö igen. Åt världens godaste bakelse! Helt klart min nya favorit som jag måste prova på att göra själv någon gång. På kvällen kom min älskling hit och gosade framför TVn och Big Brother såklart! Det börjar närma sig slutet. Undrar vem som tillslut vinner alltihop...

Idag började jag dagen med att köra min femte körlektion. Det gick jättebra, och min körskolelärare Per är hur nöjd som helst! Även fast jag tyckte att jag körde bra innan jag började där, så har jag lärt mig så sjukt mycket på den här tiden. Både i bilkörningen och i teorin. Jag har aldrig känt mig så här motiverad (men samtidigt lugn) på att ta körkort. Snart är det äntligen mitt... Efter körningen kallade jobbet 12-16.30 och nu har mamma precis färgat mitt hår. Nu ska jag sätta igång och tvätta kläder, packa och fixa inför Turkietresan som jag och pappa bokade för några veckor sedan. Det ska bli jätteskönt men jag är så sjukt nervös!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide