INGENTING STÅR ÖVER MIG

Så var äntligen min sista inlämning, eller mitt sista arbete överhuvudtaget i skolan, inlämnat. Jag kan knappt förstå det. Det känns ju bara helt sjukt! Nästan lite sorgligt... Kommer sakna grafisk medieproduktion och vår lärare när jag har gått ut. Ändå kan jag inte sluta njuta av den här tiden. Bara ta det lugnt sista tiden i skolan och göra roliga saker! 14 dagar kvar, kan ni förstå!?!?

Jag har massor att göra så jag ska inte sitta här allt för länge, men jag kunde bara inte hålla mig längre. Kan ju i alla fall berätta att vi hade korpenmatch i onsdags. Måndagsklubben vs Blombacka. Det blev torsk med 4-0, alltså rätt bra ändå haha :) Vi har verkligen börjat få till spelet nu, i början körde vi mest bara på. Men det är lite tråkigt att vi bara har två matcher kvar nu... "Säsongen" har ju gått så himla fort! På måndag är det i alla fall vinst som gäller, finns fan ingenting annat! Bjussar på lite bilder så länge:




Bästa fotbollslaget med de bästa tjejerna! Visst är våra matchtröjor sjuuukt snygga!!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide