MAJ 30, 2012

Hello mates, igår hade jag körlektion igen vilket gick bajsdåligt. Men jag tror bara att det är mina nerver som tar överhand, jag vet ju vad jag kan. Så jag känner mig ändå ganska lugn. Dagen fortsatte i jobb 12-16.30 och på kvällen kom Tim & Josefine hit och åt middag tillsammans med mig, pappa och Rasmus. Mysis :) Nu är det inte mycket kvar av Big Brother och jag vet faktiskt inte vem jag vill ska vinna. Bara att inte Annica vinner! Visst att Marcelo behandlar henne som skit, men jag stör mig så mycket på henne...

Idag har jag fixat med mina studentinbjudningar (jag vet, sista sekunden...) så nu ska de bara ut till alla. Åkte ner på stan en snabbis med Nettan & Alex för att luncha och titta studentpresenter. Gud vad mycket pengar det går åt just nu till allt! Längtar redan tills jag får min nästa lön haha :) Kan inte fatta att det bara är 9 dagar kvar till studenten!!!


Kommentarer
Postat av: ♥ MALIN

Sv; Jo det vet jag att ni är :) haha. Ja helt galen vecka framför mig, undra när man får andas ut :) Fullfart. Men de är skoj! Träna ikväll? :)

2012-05-31 @ 10:34:45
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide