"Det hjärta som skulle bli ditt på nått vis, det fryser nu sakta till is"

1a november idag. Vart tar veckorna vägen? Får panik. Skönt med fredag imorgon i alla fall, även fast jag jobbar till 16.00 även då. Money money... Alltså jag har kommit fram till att jag vill verkligen inte behöva sluta. Vill inte! Jag trivs ju så jäkla bra. Det känns som om man går likt en tickande bomb på jobbet eftersom att man inte har fått något besked än, och ingen vet heller när. Man känner sig verkligen helt maktlös i detta. Bara att vänta och hoppas...
 
På tal om ingenting så är jag jättesugen på att skaffa en liten kissemiss. Tänk vad det skulle vara gosigt ♥ Man känner ju sig så lätt ensam nuförtiden. Och det känns ju som om alla har någon att mysa med i detta mörker... Tur att jag har Mirabelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide