Drunk words are sober thoughts

Jag önskar att jag hade lite bilder att bjuda på men den här helgen har det varit riktigt dåligt på den fronten. Igår blev det en spontan utgång på The Strip. Jag och Sanna hade ju egentligen bara planerat att ha hemmamys i soffan framför en bra film... Oftast är dessa oväntade utgångar även de roligaste. Och det vart en väldigt lyckad kväll! Med min bästa vän kan det inte bli annat :) Men nu känner jag för att testa på något nytt. Ett nytt ställe med nytt folk.
 
Idag har jag mått som man brukar må. Dock har jag njutit som tusan av att få sova ut fram till halv ett. Oftast gillar jag inte det just för att man sover bort så mycket av dagen. Men ibland måste jag faktiskt tillåta mig själv att göra det. Ibland är det liksom okej. Tog en promenad med Mirre lite senare, åkte förbi Sanna och pratade ikapp om gårdagen som man brukar göra, sen tog jag plats i soffan igen och har legat här i princip hela kvällen. Så skönt. Jag var även över en stund till farmor & farfar där Rebecca också var. Mina saknade ♥ Nu har klockan blivit alldeles för mycket, dags för lilla mig att gå och sova nu. Vet exakt hur trött och grinig jag kommer vara imorgon bitti. Härligt med måndag igen...
 


Kommentarer
Postat av: GADD

Du är mer än välkommen att komma till nyköping och röja med mig!! <3

Svar: Då tycker jag att vi bokar in en helg alla tjejer! Så får vi köra debut i nyköping ;) Woop woop <3
Therese Heed / Bakfrossa

2012-11-08 @ 17:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide