Legenfuckingdary!!!

Hade en riktigt bra fredag från början till slut. Kl 08 satt jag hos frisören. Har varit så himla trött på mitt hår nu en tid. Slitet & urtvättad hårfärg. Var lite inne på om jag skulle klippa av mig allt hår, nu är jag glad över att jag inte gjorde det. Jag har ju haft rätt mörkt hår så nu ville jag ljusa ner det med lite röda toner, så det gjorde vi. Även fast det inte är helt klart än så blev det mycket bättre. I och med att jag hade så mörkt hår innan så är det en process och håret måste få vila.
 
På kvällen var det Swedish House Mafia med Malin, Helena och Sarah. Världens finaste tjejer  Kan inte beskriva hur laddade vi alla var!!! Jag måste säga att det här var ett utav de mest episka ögonblicken i mitt liv. Helt sjukt mäktigt och jag ljuger inte när jag säger att jag fick gåshud av varje låt. Så jäkla bra!!! Vill bara tillbaka när jag sitter och tittar på mina filmklipp...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide