"No measure of time with you will be long enough. But let's start with forever"

I fredags efter jobbet var jag med Sanna på bio. Vi såg på sista delen av The Twilight Saga såklart, Breaking Dawn part 2.
Jag hade rätt höga förväntningar efter att ha fått höra mycket gott om den. Och jag måste ändå säga att den var över mina förväntningar. Allt som man har gått och väntat på hände. Allt som man har tänkt på och undrat över fanns med. Sjukt jäkla bra. Jag hade inte kunnat tänka mig ett bättre slut. Så jävla fint. Den här filmen knöt verkligen ihop hela sagan och satte punkt.
Usch, jag tycker det är så sorgligt att allt är över nu. Första filmen kom liksom när jag gick i högstadiet. Nu fyra år senare är det slut. Jag känner mig till och med olycklig efter att jag sett dessa filmer. Vill också ha allt det där! Vart är min Edward Cullen? 
 
Bästa någonsin. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva en kort åsikt om alla 5 filmerna? =)

Svar: Hej! Oj. Jag vet inte, det kanske jag kan göra :)
Therese Heed / Bakfrossa

2012-11-18 @ 14:31:38
Postat av: Nettan Grääs

Undrar också vart min Edward är :(

2012-11-19 @ 13:36:50
URL: http://ngraas.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide