We are on fire

Är det bara jag som fryser konstant om dagarna nuförtiden? BRR. Igår var equiterapeuten här och tittade igenom Mirre. Precis som jag trott så var inte allt helt hundra. Han hittade både låsningar och spänningar i höger bog och korset. Jag blev förstås väldigt glad och lättnad över det. Mirre blev behandlad med nålar och när equiterapeuten sedan skulle "fixa till" det kom ett högt stön/suck från Mirre. Haha, sötan. Lät som om hon hade gått och väntat på det där!
 
Idag blir det vila och imorgon en promenad. På torsdag kanske jag vågar mig på att rida en liten skrittur på henne (första gången på en månad) om hon känns bra i ryggen. Jag hoppas nu att detta ska göra susen. På måndag kommer equiterapeuten tillbaka för att följa upp. Nu håller jag tummarna för att min tjej ska bli helt återställd. Är så sjukt taggad på att komma igång igen...
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Vad skönt att han hittade någonting! :) Hoppas hon blir bra nu :)

2012-11-07 @ 09:38:13
URL: http://sophiakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide