En dag på Taxinge slott

 
Idag har varit en härlig lördag. Började med att åka ner till Mirre för att ställa in henne med back-on-tracks. Pysslade lite också såklart, men inget gosande däremot. Mirre har varit vääldigt tjurig de senaste tre veckorna. Jag får knappt borsta eller klappa på henne utan att hon blir riktigt sur. Och jag menar riktigt sur! Jag antar att det är för att hon är öm av pälsbytet och det skiftande vädret vi har just nu. Någon som har stött å samma problem?
Därefter åkte jag och mamma till Skopunkten en snabbis, men jag orkade inte titta så noga den här gången. Mycket fint finns det i alla fall och jag är helt klart i behov av ett par nya höstskor. Vi åkte vidare till Björkestahallen för att se när både damerna & herrarna spelade, där även Malin, Celina och Emmelie var. Vi hann även ut till Taxinge slott för lite gofika i höstmyset 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide