You become like the five people you spend the most time with

Nu var det TIO dagar sedan jag bloggade. Jag glömmer liksom bort bloggen i allt jobbande och Mirre. Som man har kunnat läsa i tidningen så kommer det bli nedskärningar på Scania. Så just nu är min framtid som anställd ganska osäker. Men jag håller mina tummar! Det skulle vara sjukt tråkigt att få gå nu när allt har blivit så bra. Trivs som fisken i vattnet verkligen. På tal om det så fick jag min första lön i torsdags, så jäkla härligt. Att dessutom bli av med den skulle vara så förbannat surt också.
 
Idag har jag varit på stan med mamma. Tanken var att jag skulle sälja min vinterjacka från förra året och köpa en ny, men jag ångrade mig. Så jag köpte en kort och lite tunnare vinterjacka från H&M. 299 kr för mig. Sedan var jag förbi skräddaren och lämnade in min nya pälsväst då den är lite för stor, enligt min smak. Längtar tills den är klar, vilket är på tisdag :) Var ner till Mirre också såklart och hon har äntligen blivit bra i benen. Hältan är helt borta vilket är jätteskönt. Jag var faktiskt lite orolig där ett tag. Däremot har hon ont i ryggen (troligtvis pga hennes ena sadel) så jag kan fortfarande inte rida. Det blir massage med linement och nästa vecka ska jag ringa ut en equiterapeut till stallet. 
 
Bjuder på några bilder från förra helgen då jag och tjejerna var ute 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: wiiiiie, tack!:D

2012-10-27 @ 23:07:50
URL: http://ssssunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide