But they're just afraid of something they can't understand


Idag jobbar jag 11-16.30, segt med eftermiddagspass och så hade jag gärna velat hinna till stallet innan. Vädret är ju inte heller så mycket att hänga i gran. Jag tror att detta kommer att bli en ovanligt seg och lugn helg. Utgång var egentligen planerat ikväll men ändrades, vilket kanske var lika bra. Det är bara 1a september och jag har redan bränt för mycket pengar. MÅSTE SKAFFA ETT HELTIDSJOBB! Igår hittade jag äntligen ett par sköna ridstövlar. Det är någonting som jag verkligen behöver, så det ser jag som en investering. Lägger upp bilder i ett separat inlägg lite senare. Jag passade även på att köpa ett tvådelat bridongbett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide