Faith is taking the first step even when you don't see the whole staircase

Gud vad helgen har gått undan, dock har den varit välbehövlig. Jag kan sammanfatta den med ett ord och det är lugn. Nu har jag fått laddat om batterierna för en ny arbetsvecka. Imorgon har vi brandskyddsutbildning & facklig information och sen ska jag träffa min produktionsledare. I fredags fick jag reda på att jag kommer börja på motormontering, så det hoppas jag blir bra.
 
Jag har haft en riktigt bra söndag annars, utan ångest för jobb. Sovit till halv elva, spenderat fyra/fem timmar i stallet tillsammans med Sanna, käkat pizza och bara degat i soffan framför olika filmer. Såg bland annat "The lucky one" som jag gillade starkt.

Kommentarer
Postat av: ♥ MALIN

Sv; kul med nytt jobb :) Ja då förstår jag att innebandyn kommer i lite andra hand.
Ja den matchen kan bli väldigt kul att se, ska bli as kul att spela. Lite små nervös inför seriestarten faktiskt! :$

2012-09-17 @ 13:21:33
URL: http://mhellsen.blogg.se
Postat av: Olivia

SnyggTess!

2012-09-17 @ 22:10:10
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide