Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora

Vilken dag jag har haft! Så här fint väder som vi hade idag har det ju inte varit på hela sommaren. Klarblå himmel och strålande sol från morgon till kväll. Kunde inte göra annat än att njuta och jag kunde heller inte ha startat dagen på ett bättre sätt - en långritt med Sanna. Helt underbart. När vi är ute i naturen och rider försöker jag träna mycket på galoppfattningar. Mirre har lite svårt för att fatta rätt galopp. Hon är starkast i vänster och fattar gärna det. Höger är lite svårare. Men det har blivit mycket bättre på den här lilla tiden jag har haft henne. Allt går bara framåt :) Nu skulle jag inte ens kunna tänka mig ett liv utan häst.
Efter stallet åkte jag och Sanna ner på stan för att äta lunch på Café Milano. Deras kycklingcurrypasta är to die for. Jag är så glad över att jag har Sanna. Det har liksom aldrig spelat någon roll hur länge det har gått mellan gångerna vi har hörts av eller träffats, vi har ändå alltid vetat vart vi haft varandra. Och nu när vi ses i princip varje dag är det bara så självklart. Min bästa vän.

Kommentarer
Postat av: ♥ MALIN

Sv; Rockets damlag har lagts ner helt nu. Så nu är vi Telge rakt igenom :) Vilket är super bra, då vi kan flytta spelare lättare upp och ner i serierna, de som får lite speltid i ettan kan spela med D2. och de som är bra och vill ha en chans i D1 från D2 kan komma upp :) Hur bra som helst :)

Ja men det har du helt rätt i ;) Jag är också lite trött på utgångar över huvudtaget.. (gammal?) haha..
Kram

2012-09-05 @ 13:51:47
URL: http://mhellsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide