Hoppträning 6/9 DEL 2

Här kommer andra delen från hoppträningen i torsdags. Jag är så himla nöjd över Mirre. Kunde helt ärligt inte ha hittat en bättre foderhäst. Så mysig & go på alla sätt och vis. Och jag har nog gjort en felbedömning för hon är ju jätteduktig och galopp är inga problem alls. Det är nog jag som har varit lite feg och inte vågat då jag vill ha full kontroll och velat ta det lite försiktigt. Har ju inte hopptränat på ett år. Men nu ska vi ligga i så hon fortsätter bygga muskler och få upp konditionen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Precis, så jag tror de kommer bli super bra :) Du får komma tillbaka och se vad som erbjuds :D

Tack.. spelade fyra-fem byten i helgen så jag ska snart va tillbaka :D Vi börjar den 22 borta mot hagfors.. Hur går de med hästen och allt? :) Kram

2012-09-09 @ 18:52:14
URL: http://mhellsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide