I believe in destiny

Hejhej. Idag har varit en mycket bättre dag. Började dagen med en arbetsintervju som gick väldigt bra. Imorgon bitti ska jag iväg och göra en hälsokontroll... Efter intervjun mötte jag upp bästa Sofie för lunch på Nancy's. Mysigt var det och som vanligt hade vi en del att ta igen :) Jag tog även med henne på en ridtur på Mirre. Hahahhaha, herregud. Jag garvar fortfarande åt det när jag tänker på det. Dagens höjdpunkt utan tvekan! Åh, vad vi skrattade.
Avslutade dagen med en löptur på 4 km. Fasen, vad tungt det var idag! Hoppas på piggare ben imorgon. Var förbi hos farmor & farfar idag också. De åker bort till värmen i två veckor de lyckostarna, så jag var där och kramade de hejdå. Mina hjärtan. ♥
 
Farfar, jag, Rebecca och Tim i Bjursås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide