Och du försöker hålla masken så du kan sväva över marken

Idag hade jag min första dag på motormontering. Jag är (utan att överdriva) död i huvudet efter åtta timmar teori & rundvandring på exakt alla avdelningar. Tillslut blir det så mycket information att man slutar ta upp det. Skönt att den här dagen är över i alla fall. Jag fick även besöka min line och träffa alla där vilket kändes kul. Tror jag kommer trivas bra där :)
Ikväll har jag varit duktig och både lagat middag (matlåda ja) och bakat chokladsnittar. Jag är helt övertygad om att jag kommer sova gott i natt. Tror jag ska börja göra mig i ordning för sängen redan nu. Jag känner mig på lite dåligt humör så det känns inte som att det är någon idé att hålla sig uppe. Det blir att sätta på en mysfilm att somna till. Lääängtar.
 
Saknade studenten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide