Our own way

Nu är jag inne på min tredje introduktionsdag här på Scania. Allt går bra och gruppen är super! Alla är så himla snälla & trevliga. Vi har fått bygga trampcyklar dessa dagar och imorgon ska vi gå ut och besöka en riktig line och på fredag ska vi tydligen bygga med lego. Jag känner redan hur mycket jag suktar efter att få fredag och helg. Även fast detta är roligt! Men jag är så himla trött. Det ska bli skönt med en lugn helg. Och jobbfri! Jag har ju slutat på cafét nu.
Igår var jag nere i stallet och pysslade om min fina häst. Stod och borstade och gosade med henne i två timmar, kan lova att hon glänste sen. Min älsklingstjej. Så fin. Med dig är jag aldrig ensam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide