Wake me up when september ends

 
Idag har jag söndagsångest till 1000. Känner inte för att göra någonting. Och inte det heller. En riktig skitdag vill jag kalla det faktiskt. Som vanligt så har helgen gått alldeles för fort. I fredags firades Mattan som har fyllt år. Vi åt på en jättemysig restaurang, Medusas källare. En perfekt fredagskväll med god mat och fina människor ♥
 
I lördags gick jag upp halv fem för att åka till Gekås Ullared med Sanna. Vi körde 90 mil den dagen, och det var helt klart värt det. Nu gick vi i och för sig bara på hästavdelningen (som var en hel undervåning) men nästa gång skulle jag vilja titta lite på allt annat också. Efter tre timmar gick vi därifrån nöjda och glada och båda två 2.000 kr fattigare. Jag fick fyra hästtäcken, ett schabrak, ett träns, ett par ridbyxor, strumpor, två grimmor, B-vitamin och lite annat småplock. Helt sjukt vad billigt! Men det ska bli spännande att se hur bra kvalitén är och hur länge det faktiskt håller sig fint. Bilder kommer kanske senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide