It´s not a great day until I WORKOUT

Hej kära ni. Igår vart det en välbehövd vilodag för min del. Men idag var det bara på't igen. Jag vet helt ärligt inte vart jag fann motivationen till att träna idag? Om det var känslan att äntligen få sluta jobbet eller det plötsligt fina vädret?
 
Jag kom i alla fall iväg på en bra mycket längre runda än vad jag hade tänkt. Det vart milen idag! Galet skönt att ligga i soffan nu med det i benen. Däremot hade jag ont i vader + benhinnor halva passet :( Så det kändes skjuts jobbigt och tungt. Jag menar, det räckte ju inte med att man hade motvind i princip hela vägen..? Hur som helst så behöver jag verkligen ett par nya löpardojjor! Dessa jag har nu har nog gjort sitt. Jag ska ta det lite lugnt nu med löpningen resten av veckan, tänkte istället boka in mig på spinning vilket är skonsammare. Imorgon blir det gym med Frida :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide